عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










تنها نشسته ام . . .

چای می*نوشم ، و بغض می کنم !

هیچکس مرا را به یاد نمی*آورد !

 این همه آدم ، روی کهکشان به این بزرگی !

 و من . . .

 حتی آرزوی ِ یکی نبودم . . .! 

جايي خواندم ما آدمها زنده ايم


به سبب آنكه كسي دوستمان داشته باشد


سوالي پيش آمد...!!!


من براي چه زنده ام..؟!!

چـقـدر خـوبـه . . .
یـکـی بـاشـه
یـکـی بـاشـه کـه بـغـلـت کـنـه
سـرتـو بـزاری روی سـیـنـش آرومـت کـنـه
هـُرم نـفـس هـاش تـنـت ُ داغ کـنـه
عـطـر دسـتـاش مـوهـاتـو نـوازش کـنـه
چـقـدر خـوبـه
چـقـدر خـوبـه کـه آروم دم گـوشـت بـگـه
غـصـه نـخـوری هـا . . .

سنگ،کاغذ، قیچی
کدام باشم از تو برده ام دنیا؟
...سنگ باشم؟
یا قیچی؟
بشکنم یا جدا کنم
.
کاغذ باشم که تو بنویسی و من اجرا کنم؟
آخ دنیا...آه دنیا...
با من هم بازی نشو.

خیلی تنهام

خیلی وقته که دلم میخواد پیش خدا برم

از زمین دل کندم و اون بالا بالاها برم

آخه اینجا هیچ کسی عاشق آدم نمیشه

اگه هم عاشق بشه لایق آدم نمیشه

یکی عاشقت میشه میگه که خیلی با حالی

آخر کارش میفهمی عمریه سر کاری



نظرات شما عزیزان:

سیاوش
ساعت22:48---8 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز تبریک میگم واقعا وبلاگت خیلی خیلی قشنگه .من همیشه اینجا میادم سر میزنم چون خودم همیشه دلم گرفته هست

اگه امکانش هست یه موزیکم تو وبلاگن اضافه کن

پاسخ:chashm hatman siyavash jan


مـریــم
ساعت20:50---14 آذر 1390

خسته‌ام

خیلی خسته

به من جایی بدهید

می‌خواهم بخوابم

یک تخت خالی

یک دنیای خالی......

یک قلب خالی.........!


سحر
ساعت22:16---10 آذر 1390
به تو می اندیشم
به نرسیدن
به سوختن و ساختن
به تهاجم عشق
به قلب پاره من...


سحر
ساعت22:06---10 آذر 1390
بغض هایم را به ابرها می دهم

قلبم را از نام تو پر میکنم

باران که ببارد

آواز قلبم شنیدنیست!!!
پاسخ:mamnonam sahar jan kheili ghashang bod:(


Parisa
ساعت18:51---10 آذر 1390
هیچ هم سکوت



نشانه ی رضایت نیست،



شاید یکی دارد



خفه می شـــود



پشت یک بغض...

سلام وبه خیلی قشنگی داری

من همیشه به وبت سر میزنم خیلی دوسش دارم نمی دونم چرا شاید چون منو وبت مثله همیم دردایه نا گفتنیه زیادی داریم خیلی زیـــادپاسخ:salam parisa jan :(mamnonam azat kheili shereraye ghashangi bod :( parisa khanom har vaght miyai nazar bezari khoshalam mikoniya من که به هیــــــچ دردی نمیخورم... . . . این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند..!!


Parisa
ساعت18:51---10 آذر 1390
هیچ هم سکوت

نشانه ی رضایت نیست،

شاید یکی دارد

خفه می شـــود

پشت یک بغض...
سلام وبه خیلی قشنگی داری
من همیشه به وبت سر میزنم خیلی دوسش دارم نمی دونم چرا شاید چون منو وبت مثله همیم دردایه نا گفتنیه زیادی داریم خیلی زیـــاد
تنهایم، دریغ از یک دوست صمیمی در کنارم...

در کنج خرابه می نشینم تا بیاید روز مرگم...

روزهایم تکراری

حرف هایم آبکی

کسی راغب گوش دادن به حرف هایم نیست!

زندگانیم همه سرشار از تهی، دلم از کینه پر است!

دلم از نامردی عده ای دوست نما می سوزد...

که چرا هر شب و هر روز مرا زخم زبان می زنند!


مـریــم
ساعت14:07---10 آذر 1390

گفتند: با باران می‌آیی تو
باران که از دلتنگی و این حرف‌ها چیزی نمی‌داند.
پرونده‌ها را بازبینی می‌کنم، اما
در لابلای این همه اوراق
پیداست هرگز هیچ بارانی نباریده ست.
سرد است آغوش جهان بی تو ...
و هیچ خورشیدی
از عهده سرمای این دیوارها و صندلی‌ها بر نمی‌آید ...!



ستاره
ساعت18:41---9 آذر 1390
موقع Delete فولدر خاطراتت

ذهنم error می دهد،

گمانم یکی از فایلها در حال اجراست . . . !
پاسخ::(setare kho majbori dilit koni


سحر
ساعت13:57---9 آذر 1390
دست خیاطی را میبوسم که فکری بحال تنگی دلم بکند.
پاسخ::(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br